دبیر کل نخستین جشنواره ملی دانشگاهیان تاریخ‌ساز کشور:

متاسفانه جشنواره فجر هیچ سنخیتی با این ایام ندارد/ ارسال  ۶۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره

ساری-توکلی تصریح کرد: جشنواره فجر در حالی در سطح کشور در حال اکران است که متاسفانه جشنواره هیچ سنخیتی با این ایام ندارد.
کد خبر: ۹۴۱۳۶۴۳
|
۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۳

متاسفانه جشنواره فجر هیچ سنخیتی با این ایام ندارد/

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران ، مهرداد توکلی دبیر کل نخستین جشنواره ملی دانشگاهیان تاریخ‌ساز کشور در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به ا ینکه جریان سازی نیازمند جریان شناختی است ، گفت:  جشنواره‌های فرهنگی و هنری ققنوس و دانشگاهیان تاریخ ساز زمینه ساز ظهور و بروز این امر شده است.

توکلی به حضور دانشجویان با استعداد در جشنواره ها اشاره کرد و افزود:کشف استعداد‌های هنری و ساماندهی برگزیدگان در قالب انجمن‌های مختلف از اهداف جشنواره ملی دانشگاهیان تاریخ ساز است.

دبیر کل نخستین جشنواره ملی دانشگاهیان تاریخ‌ساز کشور با تاکید بر تربیت نیروی متعهد و متخصص ، خاطرنشان کرد: الگوسازی هنرمندان هدف نهایی این جشنواره است تا با کشف استعداد‌های هنری بتوان الگوسازی کرد.

توکلی در ادامه با تصریح بر اینکه مطالبه گری از اهداف مهم این جشنواره است خاطرنشان کرد: جشنواره فجر در حال اکران است، اما متاسفانه این هیچ سنخیتی با این ایام ندارد.

متاسفانه جشنواره فجر هیچ سنخیتی با این ایام ندارد/

دبیر کل نخستین جشنواره ملی دانشگاهیان تاریخ‌ساز کشور با تاکید بر اینکه دانشجویان موفق جشنواره‌ها به عنوان نمادو الگو در جامعه معرفی شوند، یادآور شد: فیلم و هنر می‌تواند سبک زندگی مردم جامعه راتحت تاثیر قرار دهد.

در ادامه جواد بی نیاز معاون فرهنگ سازی سازمان بسیج دانشجویی سپاه کربلا  هم از لغو  سفر دانشجویی راهیان نور بخاطر شیوع اومیکرون خبر داد و گفت:  برای اینکه فعالیت‌ها و برنامه‌ها رنگ و بوی شهدا داشته باشد برگزاری جشنواره و شناسایی استعداد دانشجویان دردستور کار قرار گرفت.

وی افزود: از میان دانشجویان برگزیده جشنواره در برنامه‌های مختلف استفاده می‌شود و برای تعالی و رشد آنان برنامه و کارگاه‌های آموزشی در نظر گرفته‌شد.

متاسفانه جشنواره فجر هیچ سنخیتی با این ایام ندارد/

شهاب شادمند دبیر جشنواره دانشگاهیان تاریخ‌ساز بسیج دانشجویی مازندران هم در ادامه از ارسال  ۶۰۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره خبر داد و گفت: از این تعداد ۴۵۰ اثر به بخش داوری راه یافت و ۴۵ برگزیده استانی از مازندران به بخش ملی معرفی شدند.

وی افزود: این هنرمندان در حوزه‌های موسیقی، فیلم، فیلم‌نامه، ادبیات داستانی، شعر، دلگویه و نقاشی به بخش ملی راه یافتند.

متاسفانه جشنواره فجر هیچ سنخیتی با این ایام ندارد/

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار